HOŞGELDINIZ

SİTEMİZDE CHINA MOBILE ( ÇIN MALI ) OLARAK GEÇEN ÇİFT SİMLİ ( DUAL SIM ) , DOKUNMATİK EKRANLI , BAZILARI TELEVIZYONLU TÜM TELEFONLAR İÇİN OLAN DOKUMANLAR, BILGILER, PROGRAMLAR, DRIVER , ONERILER, İÇERİKLER, DUVARKAĞITLARI , EKRAN KORUYUCULAR BULABILIRSINIZ.....

AYRICA DAHA DETAYLI İÇERİK İÇİN VE SORULARINIZ İÇİN FORUMUMUZUN CEP TELEFONLARI BÖLÜMÜNE DE KATILABILIRSINIZ


WWW.FORUMIZMIR.NET.TC

12 Haziran 2008 Perşembe

WAP, GPRS VE MMS AYARLARI

ÇİN MALI  TELEFONLAR İÇİN WAP GPRS VE MMS AYARLARI

TURKCELL GPRS VE MMS AYARLARI
Cevap :

WAP AYARLARI

1 - MENÜ/SERVİSLER/WAP/AYARLAR/ŞEBEKE AYARLARI/1.SEÇENEĞİN ÜZERİNE GELEREK SEÇENEKLER TUŞUNA BASINIZ/ARDINDAN DÜZENLE/PROFİL ADI:WAP/ANA SAYFA http//www.google.com.tr YAZIP TAMAM SEÇENEĞİNE BASINIZ/ĞEÇİŞ YOLU:212.252.234.168/PORT:9201/VERİ HESABININ ÜZERİNE GELEREK (SEÇ) TUŞUNA BASINIZ/ARDINDAN GPRS ‘NİN ÜZERİNE GELEREK TAMAM TUŞUNA BASINIZ /1. SEÇENEĞİN ÜZERİNE GELEREK TAMAM TUŞUNA BASINIZ VE BÜTÜN MENÜLERDEN GERİ ÇIKINIZ.


2 – MENÜ/SERVİSLER/VERİ HESABI/GPRS/1. SEÇENEĞİN ÜZERİNE GELEREK DÜZENLE SEÇENEĞİNE BASINIZ/HESAP İSMİ:TURKCELL/APN:wap/KULLANICI ADI:gprs/ŞİFRE:gprs/DOĞRULAMA TÜRÜ NORMAL OLARAK BELİRLİYORUZ VE ARDINDAN BÜTÜN MENÜLERDEN ÇIKIYORUZ


3 – MENÜ/SERVİSLER/WAP/AYARLAR/ŞEBEKE AYARLARI/ORADAN WAP YAZAN SEÇENEĞİN ÜZERİNE GELEREK SEÇENEKLER TUŞUNA BASINIZ ARDINDAN (ETKİN) SEÇENEĞİNİ SEÇEREK TÜM MENÜLERDEN ÇIKIYORUZ VE ARTIK GPRS AYARLARIMIZ TAMAM GPRS’E GİRMEK İÇİN MENÜ/SERVİSLER/WAP/ANA SAYFA’A TIKLAYARAK GPRS’TE GEZİNMEYE BAŞLAYABİLİRSİNİZ.


MMS AYARLARI

1 – MENÜ/MESAJLAR/MMS/AYARLAR/ŞEBEKE AYARLARI/1. SEÇENEĞİN ÜZERİNE GELEREK SEÇENEKLER TUŞUNA BASINIZ ORADAN DÜZENLE/PROFİL ADI:Turkcell MMS/MMSC:http//mms.turkcell.com.tr/servlets/mms olarak yazınız/GEÇİŞ YOLU:212.252.169.217/PORT:9201/VERİ HESSABININ ÜZERİNE GELEREK SEÇENEKLER ARDINDAN GPRS’NİN ÜZERİNE GELEREK TAMAM TUŞUNA BASINIZ ARDINDAN 2. SEÇENEĞİN ÜZERİNE GELEREK TAMAM TUŞUNA BASINIZ SONRA TAMAM SEÇENEĞİNE BASARAK AYARLARI KAYDEDİNİZ VE BÜTÜN MENÜLERDEN ÇIKINIZ


2 – MENÜ/SERVİSLER/VERİ HESABI/GPRS/2. SEÇENEĞİN ÜZERİNE GELEREK/DÜZENLE/HESAP İSMİ:TURKCELL MMS/APN:mms/KULLANICI ADI:mms/ŞİFRE:mms/DOĞRULAMA TÜRÜ:NORMAL OLARAK SEÇİNİZ VE BÜTÜN MENÜLERDEN ÇIKINIZ


3 – MENÜ/MESAJLAR/MMS/AYARLAR/ŞEBEKE AYARLARI/TURKCELL MMS’NİN ÜZERİNE GELEREK SEÇENEKLER VE ETKİN OLARAK AYARLAYINIZ VE BÜTÜN MENÜLERDEN ÇIKINIZ VE ARTIK MMS MESAJI GÖNDEREBİLİRSİNİZ.


VODAFONE WAP VE GPRS AYARLARI
Cevap :

WAP AYARLARI

1 - MENÜ/SERVİSLER/WAP/AYARLAR/ŞEBEKE AYARLARI/5.SEÇENEĞİN ÜZERİNE GELEREK SEÇENEKLER TUŞUNA BASINIZ/ARDINDAN DÜZENLE/PROFİL ADI:internet gprs/ANA SAYFA http//www.yahoo.com YAZIP TAMAM SEÇENEĞİNE BASINIZ/ĞEÇİŞ YOLU:212.065.136.226/PORT:9201/VERİ HESABININ ÜZERİNE GELEREK (SEÇ) TUŞUNA BASINIZ/ARDINDAN GPRS ‘NİN ÜZERİNE GELEREK TAMAM TUŞUNA BASINIZ /5. SEÇENEĞİN ÜZERİNE GELEREK TAMAM TUŞUNA BASINIZ VE BÜTÜN MENÜLERDEN GERİ ÇIKINIZ.


2 – MENÜ/SERVİSLER/VERİ HESABI/GPRS/5. SEÇENEĞİN ÜZERİNE GELEREK DÜZENLE SEÇENEĞİNE BASINIZ/HESAP İSMİ:GPRS/APN:internet/KULLANICI ADI:vodafone/ŞİFRE:vodafone/DOĞRULAMA TÜRÜ NORMAL OLARAK BELİRLİYORUZ VE ARDINDAN BÜTÜN MENÜLERDEN ÇIKIYORUZ


3 – MENÜ/SERVİSLER/WAP/AYARLAR/ŞEBEKE AYARLARI/ORADAN:İNTERNET GPRS YAZAN SEÇENEĞİN ÜZERİNE GELEREK SEÇENEKLER TUŞUNA BASINIZ ARDINDAN (ETKİN) SEÇENEĞİNİ SEÇEREK TÜM MENÜLERDEN ÇIKIYORUZ VE ARTIK GPRS AYARLARIMIZ TAMAM GPRS’E GİRMEK İÇİN MENÜ/SERVİSLER/WAP/ANA SAYFA’A TIKLAYARAK GPRS’TE GEZİNMEYE BAŞLAYABİLİRSİNİZ.


MMS AYARLARI

1 – MENÜ/MESAJLAR/MMS/AYARLAR/ŞEBEKE AYARLARI/7. SEÇENEĞİN ÜZERİNE GELEREK SEÇENEKLER TUŞUNA BASINIZ ORADAN DÜZENLE/PROFİL ADI:Telsim MMS /MMSC:http//217.31.233.18:6001/MM1Servlet olarak yazınız/GEÇİŞ YOLU:217.031.233.018/PORT:9201/VERİ HESSABININ ÜZERİNE GELEREK SEÇENEKLER ARDINDAN GPRS’NİN ÜZERİNE GELEREK TAMAM TUŞUNA BASINIZ ARDINDAN 10. SEÇENEĞİN ÜZERİNE GELEREK TAMAM TUŞUNA BASINIZ SONRA TAMAM SEÇENEĞİNE BASARAK AYARLARI KAYDEDİNİZ VE BÜTÜN MENÜLERDEN ÇIKINIZ


2 – MENÜ/SERVİSLER/VERİ HESABI/GPRS/10. SEÇENEĞİN ÜZERİNE GELEREK/DÜZENLE/HESAP İSMİ:Telsim MMS/APN:mms/KULLANICI ADI:mms/ŞİFRE:mms/DOĞRULAMA TÜRÜ:NORMAL OLARAK SEÇİNİZ VE BÜTÜN MENÜLERDEN ÇIKINIZ


3 – MENÜ/MESAJLAR/MMS/AYARLAR/ŞEBEKE AYARLARI/TELSİM MMS’NİN ÜZERİNE GELEREK SEÇENEKLER VE ETKİN OLARAK AYARLAYINIZ VE BÜTÜN MENÜLERDEN ÇIKINIZ VE ARTIK MMS MESAJI GÖNDEREBİLİRSİNİZ.



AVEA GPRS VE MMS AYARLARI
Cevap :

WAP AYARLARI

1 - MENÜ/SERVİSLER/WAP/AYARLAR/ŞEBEKE AYARLARI/3.SEÇENEĞİN ÜZERİNE GELEREK SEÇENEKLER TUŞUNA BASINIZ/ARDINDAN DÜZENLE/PROFİL ADI:AVEA GPRS WAP/ANA SAYFA http//WWW.YAHOO.COM YAZIP TAMAM SEÇENEĞİNE BASINIZ/ĞEÇİŞ YOLU:213.161.151.201/PORT:9201/VERİ HESABININ ÜZERİNE GELEREK (SEÇ) TUŞUNA BASINIZ/ARDINDAN GPRS ‘NİN ÜZERİNE GELEREK TAMAM TUŞUNA BASINIZ /3. SEÇENEĞİN ÜZERİNE GELEREK TAMAM TUŞUNA BASINIZ VE BÜTÜN MENÜLERDEN GERİ ÇIKINIZ.


2 – MENÜ/SERVİSLER/VERİ HESABI/GPRS/3. SEÇENEĞİN ÜZERİNE GELEREK DÜZENLE SEÇENEĞİNE BASINIZ/HESAP İSMİ:AVEA GPRS/APN:wap/KULLANICI ADI:WAP/ŞİFRE:WAP/DOĞRULAMA TÜRÜ NORMAL OLARAK BELİRLİYORUZ VE ARDINDAN BÜTÜN MENÜLERDEN ÇIKIYORUZ


3 – MENÜ/SERVİSLER/WAP/AYARLAR/ŞEBEKE AYARLARI/ORADAN WAP YAZAN SEÇENEĞİN ÜZERİNE GELEREK SEÇENEKLER TUŞUNA BASINIZ ARDINDAN (ETKİN) SEÇENEĞİNİ SEÇEREK TÜM MENÜLERDEN ÇIKIYORUZ VE ARTIK GPRS AYARLARIMIZ TAMAM GPRS’E GİRMEK İÇİN MENÜ/SERVİSLER/WAP/ANA SAYFA’A TIKLAYARAK GPRS’TE GEZİNMEYE BAŞLAYABİLİRSİNİZ.


MMS AYARLARI

1 – MENÜ/MESAJLAR/MMS/AYARLAR/ŞEBEKE AYARLARI/3. SEÇENEĞİN ÜZERİNE GELEREK SEÇENEKLER TUŞUNA BASINIZ ORADAN DÜZENLE/PROFİL ADI:AVEA MMS /MMSC:http//MMS.AVEA.COM.TR/SERVLETS/MMS olarak yazınız/GEÇİŞ YOLU:213.161.151.201/PORT:9201/VERİ HESSABININ ÜZERİNE GELEREK SEÇENEKLER ARDINDAN GPRS’NİN ÜZERİNE GELEREK TAMAM TUŞUNA BASINIZ ARDINDAN 3. SEÇENEĞİN ÜZERİNE GELEREK TAMAM TUŞUNA BASINIZ SONRA TAMAM SEÇENEĞİNE BASARAK AYARLARI KAYDEDİNİZ VE BÜTÜN MENÜLERDEN ÇIKINIZ


2 – MENÜ/SERVİSLER/VERİ HESABI/GPRS/AVEA MMS’NİN ÜZERİNE GELEREK/DÜZENLE/HESAP İSMİ:AVEA MMS/APN:MMS/KULLANICI ADI:MMS/ŞİFRE:MMS/DOĞRULAMA TÜRÜ:NORMAL OLARAK SEÇİNİZ VE BÜTÜN MENÜLERDEN ÇIKINIZ


3 – MENÜ/MESAJLAR/MMS/AYARLAR/ŞEBEKE AYARLARI/AVEA MMS’NİN ÜZERİNE GELEREK SEÇENEKLER VE ETKİN OLARAK AYARLAYINIZ VE BÜTÜN MENÜLERDEN ÇIKINIZ VE ARTIK MMS MESAJI GÖNDEREBİLİRSİNİZ.

 

39 yorum:

Adsız dedi ki...

SİZ MİLLETİ KANDIRIYOSUNUZ TELEFONUNUZUN MMS AYARLARINI YAZMIŞSINIZ AMA ZATEN TELEFONDA O AYARLAR VAR GÖNDERMİYO BEN HERGÜN ARADIM NET BİR SONUC VERMEDİNİZ YALAN KONUŞUP SAVDINIZ BAŞINIZDAN TURCEL MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARAYINCA MMS AYARLARI YAPILMIYOR TELEFONLARI KALTIRMIYO DİYOLAR SİZ YALANCISINIZ SAHTEKARLAR SİZİ TÜKETİM MALLARI TEPARTMANINA ŞİKAYET EDECEM

Adsız dedi ki...

hayır kardeşim bal gibi internete bağlanıyor ve mms gönderiyo niye iftira atıyosun sen ayarları yapamadıysan millet neyapsın

Adsız dedi ki...

Anycool Z 848'in wap ayarlarını nasıl yapacağız.? Turkcell ve avea dan wap ayarları gönder dediğimizde "yazdığınız model sistemimizde tanımlı değildir" mesajı geliyor. Ne yapmalıyız? anycool modelleri için yazdığınız wap ayarları Z 848de denedim olmadı. birde yazdığınız sırada menü açılmıyor. Z 848 için wap ayarınız var mı?

Adsız dedi ki...

arkadaşım piranha aldım internete bağlanıyor ama mms patlak satan kişi turkcellden göndermiyor diyor.gönderiyorsun ama alamıyorsun alıyorsun ama gönderemiyorsun

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende de Tv Mobile T828 var sanırım hepsi aynısı.bende türkcell wap ayarlarını yaptım.int.girilebiliyor.

Adsız dedi ki...

yaf arkadaslar bende n99i var mms ayarlarınılutfen telefonda olan ayarlardan gönderın bılen varsa şebeke ayarı dıyor seceneklerde öle bıse yok bılen varsa cevabını beklyrum thank you

Adsız dedi ki...

ABİ ÇOK SAGOLUN YA ARTIK MMS GONDERIYORUM COK TESUKKERLER

Adsız dedi ki...

ya telsimin kini girdim iletişim hatası veriyor. bilgi hesabı türüne nasıl cepten internet yaza biliriz onun ayarlarida yok mu

Adsız dedi ki...

gayette güzel oluyo.yalancı die hakaret etme boşuna.sende bu verilenleri düzenleyecek kafa yoksa adam ne yapsın.ben uyguladım ve oldu.şansını bidaha dene

Adsız dedi ki...

okadar ayarları aradım, daha önce buluklarımı denedim hepsi fos çıktı. buradaki ayarları uyguladım wap, mms çatır çatır çalıştı valla hayret ettim. emeğinize teşekkürler. ağır eleştiri yapan arkadaş da ayarları tekrar yapmayı denesin, yargısız infaz yapmayın... birde 1. kart yuvasında hangi gsm kartı takılıysa onun ayarlarını yapın. ben turkcell ayarlarını yaptım çalıştı...

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar.
bende digi phone 66 aldım ama ne wap nede mms gönderebiliyorum.yazılanların hepsini denedim ama malesef olmadı.yardımcı olursanız sevinirim
hsnylmz43@gmail.com

Adsız dedi ki...

tesekkurler ayarlar için

Adsız dedi ki...

aLLah razı olsun elerın dert gormesın kardes tesekkurler

Adsız dedi ki...

çok teşekkur ediyorum bende orıte t808 war int ayarını yaptım artık int ye giriyor ama turkcellde üyeliksiz giriş kaç knt bilen war mı?

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim turkcel wap oldu ama mms yi yapamadım şebeke ayarları diye bir seçenek yok. bu arada ben araştırdım. kimse bilmiyor turkcell bile bunu bilmiyor. helal olsun

ali rıza dedi ki...

TRIDENT MB 600T kullanıcısıyım. uzun bir süre telefonumu MMS ve GPRS olmadan kullanmak durumunda kaldım. Sebebi ise verilen bilgileri doğru bir şekilde girmemekten kaynaklanıyormuş maalesef. Doğru dürüst okuyup bilgileri harfiyen uygulayınca hiç bir sorun olmadan WAP uygulamasını açtım ve sorunsuz bir şekilde MMS gönderip aldım.

Sorun yaşayan arkadaşlarıma öncelikli tavsiyem, benim gibi aceleci davranmadan dikkatli bir şekilde ayarlarını yapmalarıdır.

Bu ayarları yayımlayan arkadaşlar, sizlere de çok ama çok teşekkür ediyorum...

ali rıza dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

emeğe saygı gösterin kardeşim iyi okuyun anlayın yapın aslanlar gibi anlatmış arkadaş çokda güzel oluyor ... siz anlamayın yapamayın ondansanra şunu yapıcam bunu yapıcam siz ilk önce kendinizi düzeltin !!!!!

furkan dedi ki...

Ya bn bu ayarları 2-3 kez denedim fakat henüz "etkin" yazısı çıkmadı...

furkan dedi ki...

Ya ben bu ayarları 2-3 kez denedim fakat henüz "etkin" yazısı çıkmadı...

Adsız dedi ki...

elf fx "101" telefonun mms ayarı yapılabilioyomu ltfnn acil yardımm ...!!! :S

Adsız dedi ki...

elf fx 101 in mms ayarı oluoo mu yada blue phone inn ?

Adsız dedi ki...

telefonum letus t808 avea dan ayar istedim 3 kez yapamadılar gezinirken bu siteyi gördüm gercektende helal olsun wap ayarlarını yaptım ve telefonum nete giriyor paylaşım için cok teşekkürler allah razı olsun

Adsız dedi ki...

YA ARKADAŞLAR BENDE TRİDENT MB 600T WAR AMA Bİ TÜRLÜ AYARLARINI YAPAMIYORUM MİLLLET HARIL HARIL BEDAVE FACE GİREBİLİYO BENDE GİRMEK İSTİYORUM Bİ YARDIMCI OLURSANIZ SEWİNİRİM BEYLER ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERM...

Adsız dedi ki...

Yaw Arkadaşlar Bndede ELF Marka Çin Malı Var Vodafone Dediklerini Uyguladım ama yine internete girmior Bağlantı Başarısız Diyor Ne Yapmalıyım Bilen Varsa Msn me Msj atsın veya eklesin yasin_427_53@hotmail.com Lütfen Yardımcı Olun !!!!!!!

Adsız dedi ki...

orite t808 nasıl facebooka girilir

Adsız dedi ki...

arkadaşlar tv mobil nokia n100 var bitane mms de yok internette bunun ayarlarını bilen biri varsa lütfen yardımcı olsun şimdiden teşekkürler.

okan karsavuran dedi ki...

ben okan karsavuran ustalar bende trıdent t68 marka tel var vodofone internet ayarlarını yapıyorum olmuyo bilen varssa allah rızası için göndersin ankarali_40okan@hotmail.com
e posta adresine valla bu yüzden teli satacam yapamazsam bilen varsa yardımcı olsun inanın çok madur durumdayım

sinan 1968 dedi ki...

ellerinize sağlık çok yararlı oldu her şey mükemmel çalışıyor teşekkürler

Adsız dedi ki...

bune yaaaaaaaa bi n99i internet ayarı yok aqa bilen varsa bi msj atsın

Adsız dedi ki...

Çok Teşekür Ediyorum Allah Yardımcınız Olsun Ne Muradınız Varsa Versin..!

Kaan dedi ki...

kim yazmışsa allah razı olsun beleşe internete giriyor.

Serif dedi ki...

Yha Bende
DIGIPHONE K8800 war ama baglanılamıyor dıyor Ne Yapıcem

Baran Kaya dedi ki...

ya arkadaşlar nolur yardım edin. trident tr68 telefonum var ama operatör ayarları yapılmadığı için biyere arayamıyorum bana arayanlarda ulaşamıyor. deli olcam

Adsız dedi ki...

ya kardeşim herşeyi yapıyoruz ama veri hesapta turkcell diye birşey yokki hep seçin diyorsunuz

Adsız dedi ki...

tnnüüü

Adsız dedi ki...

Çok Çok Çok tsk ederim

Adsız dedi ki...

amkk benim telefgon iphone yazıo arkada bataryazı concord 5900 yapılmıo olmuo kafayı yiyecem amkk telefonu

Adsız dedi ki...

hiçte bile girmiyo yalancı bunlar o yazanlarda aynı kişi inanmayın