HOŞGELDINIZ

SİTEMİZDE CHINA MOBILE ( ÇIN MALI ) OLARAK GEÇEN ÇİFT SİMLİ ( DUAL SIM ) , DOKUNMATİK EKRANLI , BAZILARI TELEVIZYONLU TÜM TELEFONLAR İÇİN OLAN DOKUMANLAR, BILGILER, PROGRAMLAR, DRIVER , ONERILER, İÇERİKLER, DUVARKAĞITLARI , EKRAN KORUYUCULAR BULABILIRSINIZ.....

AYRICA DAHA DETAYLI İÇERİK İÇİN VE SORULARINIZ İÇİN FORUMUMUZUN CEP TELEFONLARI BÖLÜMÜNE DE KATILABILIRSINIZ


WWW.FORUMIZMIR.NET.TC

13 Haziran 2008 Cuma

Anycool T818 - Trident MB-600T Gizli Ayar Kodları

Anycool T818 cihazının CPU su 6225 diye geçiyor

cihazın iki türlü gizli fonksiyonları var

1- *#66*#
2- *#3646633#

bu fonksiyonlar telefonun bir çok ince ayarını çözmenizi sağlayabilir
 


*#66*#
yaz
ekrana çıkan menulerden TVset bölümüne gir ve oradan yön tuşlarını kullanarak tv keyfini çıkar.
Bu menulerden LCD kontrast
parlaklık
ses düzeyleri vs bir sürü ayar var.

Bi ayar yaptınız ve beğenmediyseniz fabrika ayarlarına geri dönebilirsiniz..

Trident MB-600T  de denendi çalışıyor.


Diğer çin malı telefonlar için de denenebilir..
Lütfen dikkatli kullanınız..
Çıkabilecek sorunlardan oturu mesuliyet kabul edilmemektedir

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba
Anycool T818 aldim ancak konusmalar esnasinda sesin boguk geliyor sikayeti aldigim icin interneti arastirdim ve gizli ayar kodlari denilen bilgiye ulastim. Ancak bunun nasil islevsel hale getirelecegini bilmiyorum. Sizin verdiginiz kodlari nereye yazicam?
1- *#66*#
2- *#3646633#
Bu iki koduda tuslara basarak yaziyorum ama menu falan acilmiyor. ne yapmam lazim yardimci olursaniz cok memnun olurum.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben *#3646633# buradakı ayarlara gırdım oradan bı ayarı degıstırdım ve telefon hata fln bısıler dedı kapandı ve acılmıyor ne yapmam lazım :S fabrıka ayarlarına nasıl cevırcem veyada nasıl acıcam telefonu